En katt och imorndagens planer

Asså jag är såååå sstolt över mig själv! Har suttit och målat denna söta katten i ca 5 timmar, mobba inte den för jag kan inte rita katter på riktigt och detta är typ den första seriösa målningen jag har gjort med in ritplatta. Har gjort allting för hand! Eller ja.. xD Har använt: Photoshop Elements 7 & Trust slimline tablet A5 :')


Är väldigt nöjd med skuggningen och sånt faktiskt :)

Ja imorn så ska Ellinbajskorv sova över, min plan är att vara ute och fota ^^ Haha xD Nu kommer en bild på min flummboll :') <3


Haha, mörda inte mig Ellin för att jag la upp en bild på dig x] <3

Gonatt allihopa! xD

Kommentarer
Postat av: The murder/killer.. whatever.

I will kill you...

2010-02-25 @ 00:09:59
URL: http://BAJS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0