Bilder ^^

Förlåt att det har varit lite seg uppdatering.. men det har ju varit skolvecka (AA) xD Men nu i helgen ska jag uppdatera så mkt som möjligt :) Igår så mådde jag ajs och vill gå och dö. Migrän, illamående och så trött att jag inte ens orkade blunda?! o.o' Ajja.. idag var jag hemma från skolan pga att jag har ont i min mage, don't know why.. x] Innan när Novuskus skulle ut så tog jag med kameran för jag ville testa mitt Tamron objektiv uomhus ^^ Och det resulterade 122 bilder xD Ganske lite egentligen :P Jag tänkte visa några bilder, och jag funderar på att gå ut igen xD Men vet inte om jag orkar.. jag ska fixa lite bilder på min hemsida oxå ^^ Elinore (ebfotografi.blogg.se och ebfotografi.webb.se) har ju varit sååååååååååååååå snäll och fixat en layout :') Tack ^^
Men nu kommer bilderna ^^

-

-

-

-
Denna e dock tagen inomhus x]

-

Så, detta var några bilder ^^ Älskar verkligen mitt objektiv, det blir grymt fina färger ^^ Men bilderna här e redigerade ;P


Ha det bra ^^


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilka underbara bilder !!!<33

2010-02-07 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0