Seriöst? ;o

Haha.. nu kommer en lite (inte alls -.-) rolig berättelse :)
Pappa kom in och väckte mig vid kanske.. 10 och frågade om jag ville komma upp och äta frukost. Såklart sa jag ju nej xD Sen så somnade jag om snabbt igen och sen kom pappa in igen kl..... HALV ETT! Och sa till mig att klockan var halv ett.. mitt svar vara bara seriöst? xD Sen så gick jag upp och åt frukost :) Sen så har jag varit ute på stan.. gick in på japan photo och kollade på mitt objektiv jag ev. ska köpa på måndag :) Ett Tamron 70-300mm :') Sen så gick jag hem och nu har jag nördat framför datorn resten av dan :) Eller jag har fotat lite oxå ^^ Lägger in ett inlägg med dom bilderna sen ^^ Imorn ska jag klippa mig :') Ska övertala pappa att jag faktiskt vill tona det oxå.. -.- Ajja.. annars blir det typ axellångt uppklippt och ev. lugg 8D Har inte bestämt mig ännu men ni får se imorn ^^
Ha det nu bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0