-

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Choklad och sånna jordgubbar

Är det nåt du absolut inte äter: Fisk

Kläder just nu: Underkläder, kjol, tights, tröja

Musik just nu: Ingen

Vad sa du senast: Ska vi se det ikväll, tony?

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1600-talet

Sommarplaner: Bli brun, fota på många tävlingar och träffa Elinore

Fisk eller badkruka: Huh? Jag väljer iaf badkruka

Längd och vikt: ca 175 cm, vad jag väger et jag inte, och vill inte veta

Hur många kuddar sover du med: 3, två stora och en liten (annars får jag huvudvärk)

Favoritväder: Varmt med vind

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Datorn, Familjen och ett plan hem ;D

Spelar du nåt instrument: Har spelat Oboe

Morgon- eller nattmänniska: Natt 8D

Sparare eller slösare: Slösare

Vem är viktigast för dig: Nova, min kamera och min familj

Bästa film: The Twilight saga

Tror på liv på andra planeter: Vet inte

Kommer du ihåg din första kärlek:

Älskar du henne/honom fortfarande:

Har du några homosexuella vänner: Nej men vill ha en bögkomps :D

Tror du på mirakel: Sometimes

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Vet nt

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Va?

Ser du på kärleken som ett misstag: Nope

Hur många barn har du, vill du ha: Har nga och vill inte ha några

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Nej

Snarkar du? Nej

Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter? Njaa

Äckligaste insekten: Kackerlackor, myror och nyckelpigor

Största svaghet: Blyg

Det här är jag bra på: Prata på, fotografera

Bästa bok? Twilight serien

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna skapa nya pengar hela tiden

Vad vill du jobba som? Veterinär och kenneldrivare

Chips, morötter eller godis? Det beror på

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Nej

Har du någon flickvän/pojkvän? Jaa (AAA) Han bor lite över allt och är assnygg och heter Robert :3 *noot*

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Yes, tatuera mig, vet inte var med Novas tassavtryck

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat

Gungar du på stolen? Tror inte det :S

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja :D

Hur är din drömtjej/kille? Som Rob

Hur många syskon har du? 2 systrar och 3 låtsas

Vad är du mest rädd för? Att dö, eller att någon i min familj ska dö

Är du rädd för blod? NEJ xD

Saltar du på maten? Nope

Gillar du att sjunga? Ja

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Går inte i gymnasie

Anser du att du är stark? Mjo, lite muskler har man i armarna och benen

Brukar du sola? Njaa

Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller skiter i det

Röker du? Nej

Snusar du? Snusläpp? Nej

Kaffe, te eller inget? inget

Har du en besatthet? Datorn, hundar och pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0