Hejhej Ü

Det blir en bild på Nova och mig för jag saknar henne så grymt mkt just nu... men vi ses imorgon<3

Ja, idag var jag och Ellin och badade, jag blev JÄTTEBRUN! :D Dock rosa på armarna ;) Vi hade jättekul, men när har vi inte det? :P Jag får spel.. jag är blond igen o___o' Måste klara mig till hösten innan jag färgar om det...
Ja, imorgon så ska jag och mamma beställa en reflexskärm 5i1 och en stor kameraväska. Vad mer har hänt? :p
Mjo, jag var ute på stan med ellin igår, så var vi på McD. och så hade dom balloons så tog vi vars en och gick vidare till HM där vi gick in i provrummen och flummade xD Se har det nog inte hänt något mer... Jag har sett Shutter Island och den var väl ok, väldigt svår att förstå i slutet, och lite creepy ;P Och så såg jag Farsan, hahaha, verkligen Vanessa-humor ;3
Men nu ska jag "sova" (det betyder ligga och titta på TV i 1-2 timmar, tills man nästan inte kan hålla ögonen öppna, sen sova :D)
Sötaste chokladnosen ever <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0