100 inlägg!

Nu har jag gjort 100 inlägg, grattis för mig och min blogg xD
Ja, jag ska berätta lite om igår xD Ja, vi var ju som sagt på Hilton och hade askul, och så vid 2 så fotade vi "modell" bilder, det var askul xD Så skulle jag fota Kattis så höll hon i en glasflaska, och så tappade hon den! xD
Och så hade vi typ inte något papper kvar.. ja.. det var iaf askul. Senare när vi hade gått och lagt oss, vid typ tre, så låg jag och Ylva och pratade, sen så hörde vi Kattis säga; Det får plats 16 personer i hissen!. Fan vad jag och Ylva började asgarva, shit my god xD sen efter typ en halvtimme så vaknade Julia sen låg vi och pratade ui typ en timme, sen så rörde Nilo på sig och sa typ lek inte med brösten eller något x''''''''''''''''''''''''''''''''''D Då dog vi alla tre! xD Så fortsatte vi snacka och sånt, så typ tog Kattis upp hela sängen (jag och kattis sov i en dubbelsäng) Så jag typ kastade upp hennes arm, så sa hon det bästa på hela natten: Spring inte i korridoren Maria och ta det lugnt med sminket för då får du tjockt spott. Och när hon sa det så satt hon typ upp med öppna ögon och tittade på Ylva och Jobbo, det vas asläskigt, men sen började vi asgarva ;) Sen så låg vi och snackade till typ halv sex, sen ville jag och Jobbo sova så det gjorde vi :) Sen så väckte Esther oss halv 10! Liksom låt oss sova xD Haha, men vi åt asgod frukost ^w^ Typ på kvällen hade vi ätit frukt doppad i chokladfontänen, lekt kurragömma, kört sanning eller konka... vi hade det riktigt mysigt iallafall, vill bara spola tillbaka tiden! Men sen så vill jag oxå spola fram tiden :) För jag vill till Tyskland och ev. Mallorca /Egypten och sånt :) Och nästa år ska jag kanske till Filippinerna i tre veckor! :D Kommer aldrig klara att vara ifrån min bebis så länge! Kommer gråta mig till söms varje kväll! :c
Glöm inte att gå in på: www.juliaswalander.blogg.se och rösta på mitt bidrag i fototävlingen! En röst per ip :)
En annan rolig sak som häönde idag: JAG KOM IN PÅ BECKA!!!! JAG SKA FORTSÄTTA GÅ I KLASS B :)
Sov gott ^^

Kommentarer
Postat av: ylva

Vad kul att du kom in på becka :) Men det var ju bara bäst när dom snackade i sömnen xD

2010-05-16 @ 21:42:23
URL: http://papylvis.blogg.se/
Postat av: Nilo é best!

Vem e din bebis? Klart det var jättekul, vill också spola tillbaka tiden, men man ska fortsätta blicka framåt! Du har en AS-fin blogg!! <333 (Gud, SA jag verkligen det??? Pinsamt!!)

2010-05-17 @ 17:39:23
Postat av: julia

mwahahhahahahhaha bäst ju :D



MEN BILDER SKA UPPP NUUU !!

2010-05-17 @ 21:47:51
URL: http://jjuliaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0