14/5-10

Gud... denna dan har varit seg men endå snabb. Jag och Ylva stack ut på stan för att köpa present till Kattis, och det gjorde vi efter 2 timmar! (riktas argt mot Kattis). Men vi ska vara glada som slapp åka till Mobilia xD Sen så gick vi hem och packade in presenten, sen tittade vi lite på 17 again, asball e den ju xD Sen gick jag hem till Pappsen och satt vid datorn. Sen vid 7-8 stack vid till Lilla torg för vi skulle äta på Mando, men det var aslång kö så vi gick till Steakhouse istället. Och då åt jag pasta med strimlad oxfilé och karl johan svampsås och kantareller (BLÄH för kantareller). Maten var så jädrans god - kantarellerna, hatar kantareller xD Sen gick vi hem igen vid 22. Sen ahr jag suttit vid datan, och nu ska jag sova, är så himla trött! Och imorn ska jag ju till Hilton för Kattis bajsen ska ha "kalas" där, med choklad fontän och room service och allt! Skitkul! Speciellt för att vi kommer bo på Hilton :3


Sov gott Allihopa!! :)

-
Bjuder på en söt bild på Nova när hon ligger och sover på sitt charmiga sätt! ^w^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0