ännu en vacker söndag

Idag har jag typ inte gjort ett skit o.o

* Vaknade vid halv 10 av en kissinödig jobbig hund.

* Tog på mig kläder och gick ut med henne

* Tittade på Hamlet 2 

* Tittade på Patrik 1,5

* Angelica kom upp och vi åt frukost

* Jag satte mig vid datan och gjorde en design

* Gick ut med Nova

* Ännu lite data

* Nu sitter jag och gör smycken.

Ganska mycket egentligen men det är ju typ inga ansträngande saker :P
Jo, som sagt så gör jag ju smycken just nu ;P Jag har redan gjort ett halsband som jag blev jättenöjd med, nu sitter jag och gör ett armband ^^ Ett inlägg om det kommer sen när jag är klar :P
Väntar på att Angelica ska göra pankakor o..o xD

Ha det bra! ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0