We Welcome..

En ny medlem i vår lilla kamerafamilj!
Han är en Lensbaby och är helt underbar!
Om du vill ha mer info om detta speciella objektivet kan du söka på google :)


Lensbaby är ett jävligt coolt objektiv om jag får säga det själv :P Man kan vrida och vinkla det hur som helst och kan fota vad som helst, macro, porträtt, landskap, natur, you name it! Det är typ manuellt fokus ... man trycker in eller drar ut objetivet för fokus, det är ganska enkelt efter en liten stund :P Ja.. vad mer kan jag säga än att jag älskar det?! :D
Jo och jag betalade endast 600 kr på expert för det, orginal pris 1799 ;3 Lagerrensning is the shiat! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0