Bilder as usual...

Hej alla trötta bloggläsare (om det finns några xD)
Idag har jag varit i skolan, hade vikare, sen så träffade jag mamma så gick vi snabbt på caroli och tittade lite, köpte present till min låtsassyster som fyller år imorn GRATTIS! Sen så åkta vi hem för vi båda var helt slut, men sen så efter typ en timme så ville jag och Josse (syster) till Burlöv Center, så då åkte vi dit xD Där så gick vi in på Cubus och jag fick 2 nya bhar och en asfin klänning som jag har skrivit om i ett inlägg :) Sen så fixade vi något till Ylva som ska ha fest imorn ;) Och imorn ska vi fixa lite till, ska ev. ut till Burlöv igen, för jag vill titta i andra affärer och in på Grizzly (djuraffär). har ju 300 spänn som jag vill köpa något för xD Men tror det blir något till Nova. Sen på kvällen har jag slöat, har ont i hela min kropp xD MEn nu ska jag sova och så, visar bilder på mina inköp förhoppningsvis imorn xD





 

Om ni vill se klänningen nu så kan ni gå in här: http://fotografiartad.blogg.se/2010/april/klanningar-8d.html
Det är den röd och vita klänningen från Cubus :)


Gonatt och ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0