Dagen

Idag så vaknade jag vid 9 och låg kvar i sängen i typ en halvtimme, sen så tog jag på mig kläder och så åt jag + familjen - mamma och syster frukost. Sen så "packade" jag till kvällen med Ylvo. Och sen datan i ca 2 timmar, tittade lite på 17 again x3 Sen så åkte vi och hämtade Y. och körde till Entré och såg Toy Story 1 i 3d, gratis är gott ;) Med det vill jag oxå säga att vi fick 4 paket gratis korvbröd, herregud, jag har aldrig ätit så gott korvbröd! Man fick gratis eftersom dom typ var sponsrade av korvbrödsbagaren. Filmen var bra, har aldrig sett den innan o.o  Sen drog vi hem, lite data, sen ut och fikade på espresso house, hem, data, nu ska vi till BK och käka, sen kommer vi vara ensamma 8D Blogginlägg med bilder m.m kommer ^w^

GLÖM INTE ATT KOMENTERA OCH KOLLA YLVAS BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0