"Sommar" bilder :)

För nån dag sedan var Ellin här och vädret var underbart så vi var ute och cyklade och sen låg vi i trädgården och jag fotade, här kommer några bilder :)



Mina sonnenbrillor :3


En bild på Ellins sko, en av mina nya favoritbilder, tkr redigeringen blev jättebra!



Asså Nova blev ju snyggast i mina brillor!



En av väldigt många lila blommor, gillade att fokusen var på 2 blad :3



Meeee, ignorera att det ser ut som att ena linsen är jätteljus och den andra mörk, de tär pga solen som lyser på ena linsen :P



En bild från när jag var i Deutschland, Zoomade från en båt xD Men bilden blev bra :)

Så deta var några bilder :) Nu ska jag kanske sova xD



Kommentarer
Postat av: Ylva

Jättefina bilder!

2010-04-10 @ 23:34:08
URL: http://papylvis.blogg.se/
Postat av: Bajs Korv

Haha, diggar bilden på Nova med brillorna :D

2010-04-11 @ 18:44:00
URL: http://cardigankid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0