mästare på att uppdatera!

Haha, känner att jag är duktig på att uppdatera min blogg :)
Men iallafall, idag så haar jag inte gjort något speciellt,var ute litedå och då och gjorde lite volter på studsmattan, är såååååååååååå sugen på att fotografera modell bilder! x] Men på lör/sön har jag ett fotouppdrag 8D Jag ska fota Ellena när hon rider Bianca ^^ Hoppas att det blir några bra bilder :D Funderar också på om jag vill fota trav imorn... har ju 4 fribiljetter :P Vi får se :)


Men nu ska jag sova och en liten påminnelse till Ylva; GLÖM FÖR HELSIKE INTE TREDJE BOKEN NU!


Gonatt ^^





En ny vårigare bild på min utrusting :) Kommer nog en ny efter min födelsedag ^^ (hoppas på en reflexskärm :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0