Bildbomb! (varning för 3 ego-bilder x3)

Jo, idag så stannade jag hemma från skolan, pga olika osaker. Deeet var helt underbart väder så jag, mamma och Nova var ute i trädgården i 3 timmar och fixade och jag fotade :P Jag har ju gjort en hemma gjord silvrig reflexskärm, ja. Jag är så desperat. Men jag har inte fattat hur den fungerar förräns idag, så nu har jag tagit 3 ego bilder när jag använder den, förlåt om jag ser arg ut men det är pga ljuset är riktigt jävla starkt när det kom mot mig x3 Det kommer ett par andra bilder oxå ;p


Ellin med ballonger som huvuden, fick inspiration från Lovisa (www.fislovis.blogg.se) BESÖK!



En sööt sniiigel ;'3 Jag räddade den från grillen :3



Ego-bild, använde "silvrig reflexskärm", sry för att jag ser arg ut x3



Mina ögon ser riktigt creepy ut på denna bilden xD från ingenstans, jag älskar min ögonfärg 8D



Min nya favorit ego bild, ÄLSKAR den, blir typ aldrig nöjd med ego pics men denna blev helt bra :p



En växt, vet faktiskt inte vad det är för sorts...



HAHA, när jag såg påskliljorna slängde jag mig ner på marken och fotade xD Det såg nog ganska kul ut x3
jag låg typ under en massa grenar och sånt ;3

Det var några bilder, dska till papps (det ska stå papps) imorn så det kommer bli en massa fler bilder :)


Kommentarer
Postat av: Ylva

det var jättefina bilder :)

2010-04-15 @ 21:57:08
URL: http://papylvis.blogg.se/
Postat av: Ylva

underbara bilder på dig. Du är så himla söt! :)

2010-04-19 @ 20:37:57
URL: http://papylvis.blogg.se/
Postat av: Ylva

Juste roliga bilder på Ballong-mannen

2010-04-19 @ 20:38:18
URL: http://papylvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0