Skitsamma :P

Jag bytade till den gamla layouten, ny kommer nog snart (AA)
Jag måste ge er ett tips! Risgrynsgröt med bananskivor! Jag åt det innan ^^ Var sugen på banan & gröt så varför inte blanda ? :P Och det blev såååååå gott! Jo denna dagen har typ varit bajs för mig, fick gå hem från skolan pga cp huvudvärk, sett 3 filmer 8] Another cinderella story, meet dave (ett ufo i NYC eller nåt x]), sen Year of the dog, men den har jag sett en gång innan, ganska bra :P Men Meet Dave var ju klart bäst, Eddie Murphy får en alltid att skratta :P Imorn ska jag till pappa, äntligen typ ;P På söndag ska jag nog fota Ellena när hon rider :)
Ha det bra och här kommer en bild på gröten 8]

-
Sen blandar man ju det :P Åhh.. det vattnas i munnen när jag tittar på bilden xD

Kommentarer
Postat av: Elinore

Usch! Det där är verkligen inget för mig..!

Först och främst så HATAR jag bananer OCH risgrynsgröt! usch, usch.. usch.. usch..



Men alla gillar olika annars så skulle världen vara tråkig ;)

2010-02-18 @ 22:33:10
URL: http://ebfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0