Remember me och valpar

Nu, eller ja, för några timmar sen såg jag och Ylva Rem. FYFAN vad jag grät i slutet, kuynde inte sluta! Jag bara: *snörvel* Fan vad jag är fjantig.. som.. går här.. och gråter x] Men gud. Grät i typ 20 min EFTER filmen! o.o
Ja, och min andra bästis, Kattis, hennes hund har ju valkpar, så jag går dit typ varje dag :) Har hittat en valp jag verkligen vill ha! Har döpt den till Mellwin ;3
Nu kommer bilder ;)

MELLWIN MIN SÖTNÖT! <3 Ligger och sover i min hand ;)


Jag och en av dom andra valparna, tror det är Mini x3


En annan valp x3



Jag som pussar min Mellwin ^w^


Speciellt tack till Ylva som fotade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0