- 2 o o 9


Modell: Bearded Collie   Kamera & Objektiv: Canon EOS 1000D & Sigma 70-300mm

Gamla goda tider med en Canon EOS 1000D :) Bilden är från Juli - 09. Asså jag älskar denan bilden för hunden är så himla söt! :)


GUD vad jag längtar tills imorn, jag ska fota riktigt mkt som jag säger hela tiden xD Och gissa vad?! Min fina pojke ska tävla! Åh, jag ska fota honom såååååååååååååååååååååååååååååååå mycket. Just nu sitter jag och äter asgod glass från carte d'or och tittar och sjunger till Mamma mia :) Har fixat lite gamla bilder från 09 tagna med min ex. delägarkamera, Canon EOS 1000D :) Kommer 5 st till här nere :D

Ni alla får ha det så bra och komentera ^^















Modeller: Boxervalp, Australian Shepherd, Bearded Collie, Schäfer, Queen - Dogo Argentino

Kamera & Objektiv: Canon EOS 1000D & Sigma 70-300mm  


Ha det bra, nu ska jag fortsätta smaska glass och sjunga :)


Kommentarer
Postat av: Nilo é bäst!

Nummer 4 var sötast, du är OTROLIGT skicklig på att fotografera! Mina komplimanger! :)

2010-05-12 @ 22:21:30
Postat av: Fotograf Annie

Vilka fina bilder :) Jag gillar när Bearder Collien ruskar pälsen, så häftig :) :P

2010-05-13 @ 14:14:45
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0