Hos Miss Ylvoski

Japp, idag var (är) jag hos Ylva, Kattis är oxå här, DIEMADDAFAKKAHDIE (tillägnat åt Kattis ;))
Vi (jag, SLAVJOBB!) har gjort plättar och smoothie (Ylva gjorde smoothien :) Och kattis bara tittade på och var en idiot som vanligt ^w^ <3) Det var ASgott :D Vi håller på och fortsätter på vårt manus till vår Twilight parodi som kommer bli så jävla bra så att alla kommer dö! ´Det enda problemet är att vi måste få lov att hyra en sal där vi kan ha Bellas "dödscen" och beställa färgade linser med likan´de färg, fixa löshår till ylva (hon kommer ev. få låna Anjas, men hon kommer vara blond ;() Och Yosur ska ta med alla sina färgade linser så ska vi testa dom och så får vi se om hon har ett par bruna till Ylva, "filmen" kommer typ vara klar om 2-5 månader (?) beroende på om allt går bra och vi får lokaler och sånt :) Kommer bli så jävla bra :D Men nu ska jag fortsätt aatt hjälpa till med manuset :)



Ignorera Kattis xD




Här är vi och mina gooooooooda plättar ^^

Kommentarer
Postat av: ylva

Ja hoppas att allt blir bra nu!! Jättecool bild den första :)

2010-05-06 @ 21:11:16
URL: http://papylvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0