i stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer


Modell: Mini, dvärgpudelvalp   Kamera & Objektiv: Nikon D3000 & Nikkor 18-55mm



Denna dagen har gått assnabbt och jag höll på att somna i skolan (seriöst).
Har varit ASTRÖTT hela dagen, vet inte varför xD Men när jag kom hem från skolan så satte jag mig i soffan och tittade på tv, sen så somnade jag i en halvtimme Ü Haha, det var riktigt niice att få sova lite. Sen kl. 21 (ca) gick jag, Angelica och Nova ut och jag åkte rullor och Angelica cyklade och Nova "joggade" runt hela Kvarnby/Husie.
Det avr riktigt härligt när vi kom hem och jag gick in i duschen *w* Nu har jag bara suttit vid datorn och ska sova nu, för imorn så är vi lediga och jag ska på stan ^^


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0