Yäääy :D


"Modell": En Häst   Kamera & Objektiv: Nikon D3000 & Tamron 70-300mm

Åh min bror är ju bäst! Han tog med 4 fribiljetter tll Jägers trav på tisdagar! Så nu kan jag fota trav 4 gånger! :D Gud vad underbart, och jag får gå in i stallen, som jag redan har varit inne i xD Åh.. längtar sååå tll på torsdag, ska fota riktigt mycket! Och många trav och galopp bilder kommer komma upp, och ev. på Eric Saade, det beror på om jag orkar och vill dra mig ifrån hästarna xD Haha, jo, idag på slöjden så var vår slöjdlärare extra snäll mot oss för att v är hennes favoritelever så vi fick kanelbullar, SÅ GOTT! :)
Snart så ska jag börja på en ny och snyggare bloggdesign, den kommer forfarande vara blå dock ;) Jag har en idé, och det e bra :D Men nu får ni ha det bra :)


Gonatt Ü


Kommentarer
Postat av: ylva

Vad kul, att du får fota fler hästar. :)

2010-05-11 @ 23:13:01
URL: http://papylvis.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis, du kom med som en av finalisterna i min tävling. Dags att samla röster, en röst per ip-nummer gäller! :)

2010-05-12 @ 17:46:35
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Text kommer snart! :D
RSS 2.0